ילין לפידות

ילין לפידות בית השקעות הוא בית השקעות קטן שנמצא בצמיחה יציבה במשך השנים האחרונות, מדובר על אחד מהגורמים המקצועיים המוערכים ביותר בשוק ההון הישראלי ומבין בתי ההשקעות הקטנים-בינוניים הוא בהחלט נחשב מאוד מבחינת אנשי מקצוע ופעילים בתחום.

מקימי ומנהלי ילין לפידות

ילין לפידות בית השקעות הוקם בשנת 2004 על ידי שני רואי חשבון בעלי ניסיון רב בשוק ההון ובניתוח ניירות ערך, דב ילין ויאיר לפידות אשר מביאים עימם לניהול השקעות ניסיון של 25 שנה בתחום.

  • דב ילין: משמש מנכ"ל משותף ומנהל השקעות ראשי, ניהל את קופות הגמל וקרנות ההשתלמות של דש ניירות ערך.
  • יאיר לפידות: משמש מנכ"ל משותף ומנהל השקעות ראשי, חיבר את הספר "הערכת שווי חברות" ועוסק גם בהוראה במוסדות אקדמיים שונים, שימש מנכ"ל חברת הייעוץ והניתוח N.C של בנק לאומי.

ילין לפידות בית השקעות הוקם על ידי שני מייסדיו שגם שימשו כבעלים אך במהרה ונוכח הצלחת בית ההשקעות רכשה החברה הציבורית לידר שוקי הון את הבעלות על החברה הקטנה וכיום הבעלות מתחלקת ב-50% ללידר וכמעט 25% (24.38%) בבעלות המניות לשני המייסדים ילין ולפידות.

שם דגש ניהול השקעות

ילין לפידות בית השקעות פועל רק בתחום ניהול ההשקעות וחלק בלתי נפרד ממדיניות החברה היא להימנע מניגודי אינטרסים, אפשריים או למראית עין, בין לקוחות החברה לבין בית ההשקעות עצמו. הכוונה בכך היא שהחברה עוסקת רק בניהול השקעות באמצעות תיקי השקעות, קופות גמל וקרנות נאמנות ואינה לוקחת חלק בחיתום (הנפקת חברות לציבור וקבלת עמלה), אינה מבצעת ניתוחי Sell Side וכמו כן ילין לפידות אינו חבר בורסה ולכן לא מבצע בעצמו קנייה ומכירה של ניירות ערך.

בכך ילין לפידות בית השקעות שונה מבתי השקעות רבים בשוק ההון הישראלי אשר רבים מהם עוסקים במכלול הפעילויות בשוק, מבצעים לבדם את פעולות הקניה והמכירה ובכך מקבלים עמלות ושאר פעולות שעשויות להוות ניגוד אינטרסים.

מחקר וניתוח שוק ההון

ילין לפידות בית השקעות מתמחה ופועל לפי שיטת ניתוח פונדמנטלית, שיטה פיננסית שמבצעת ניתוח מקיף של החברות המועמדות להשקעה ולא רק ניתוח של ביצועי השוק. המחלקה הכלכלית בבית ההשקעות אמונה על כל תחום ניתוח החברות ושוקי ההון ובית ההשקעות מקפיד לא להיכנס להשקעות ללא בחינה מדוקדקת של ניירות הערך והחברות הספציפיות, מנהלי ההשקעות ואנשי המחקר מבצעים בחינה מקיפה של הנתונים המאקרו כלכליים בכל שוק מועמד להשקעה ובית ההשקעות מתמקד ברוב מוחלט של המקרים בחברות וענפים ספציפיים.

במחלקת המחקר מבצעים הערכות שווי פרטניות לכל חברה וכמו כן מקפידים להיפגש פיזית ובאופן שוטף עם הנהלות הגופים המועמדים להשקעה. בית ההשקעות ילין לפידות מנהל מערכת דירוג פנימית לכל מניה או אג"ח וכמו כן מסתמך במידה מסוימת על מערכת הדירוג של חברות הדירוג הגדולות מידרוג ו-S&P מעלות.

פעילות ילין לפידות בית השקעות

  • ניהול תיקי השקעות: ילין לפידות בית השקעות מנהל תיקי השקעות עבור לקוחות פרטיים ומוסדיים, סף הכניסה ללקוחות פרטיים הוא 500,000 ש"ח. כל תיק השקעות מנוהל באופן אישי ופרטני ללקוח.
  • קרנות נאמנות: קרנות הנאמנות של ילין לפידות בית השקעות מציגות תשואות ותוצאות יפות לאורך זמן ובהשוואה ליתר השוק. החברה מציעה קרנות מנייתיות, אג"ח, מט"ח ומשולבות. השקעה בקרנות הנאמנות של ילין לפידות זמינה לכלל הציבור כמובן.

 

  • קופות גמל וקרנות השתלמות: בית ההשקעות מנהל 5 קופות גמל ו-4 קרנות השתלמות, כאשר חלקן כלליות וחלקן מתמחות באפיק השקעה ספציפי (מניות, אג"ח, אג"ח מדינה).

פרטי התקשרות:

ילין לפידות בית השקעות

מגדל על, דיזינגוף 50, תל אביב

טלפון 03-7132323

אתר www.yl-invest.co.il

אתר "קופת חיסכון – פורטל השקעות, קרנות, פנסיה" הוקם במטרה להעניק לגולשים מידע מקיף ואיכותי בכל הנוגע לחיסכון והשקעות. 

תוכן עניינים