בוטיק ההשקעות סיגמא

באם אתם מעורים ולו במידה מועטה בשוק ההון הישראלי, קבוצת סיגמא בוודאי מוכרת לכם. מאז שנת 1992 נחשב בית השקעות זה לאחד הגדולים והמובילים בארץ, כאשר היקף הנכסים שלו נאמד בלמעלה מ-2.5 מיליארד דולרים.

אודות סיגמא בית השקעות

סיגמא בית השקעות היא בוטיק השקעות אשר מנוהל בצורה פרטית ומציע מגוון פתרונות פיננסיים. כוח האדם שלה, בראשותו של פרופסור דן גלאי, מורכב ממנהלי השקעות וכלכלנים, כולם עם ניסיון רב בשוק ההון.

אחד התפקידים העיקריים של סיגמא בית השקעות, כמובן, הוא לנהל את תיקי ההשקעות של לקוחותיה – בין אם המדובר הוא בגורמים עסקיים או פרטיים. בהקשר הזה, הרי שמספרם של התיקים שנמצאים תחת אחריותה מגיע לכ-1,000, מספר מרשים בכל קנה מידה. כלל התיקים מנוהלים על פי שיקולי השקעה סולידית לטווח ארוך, וניצול ההזדמנויות שניקרות מפעם לפעם.

יש לציין כי התיקים נמצאים תחת ניהולה של וועדות השקעות מטעם החברה, אשר בראשה עומד הפרופסור גלאי.

קרנות נאמנות

קרנות נאמנות נחשבות לאחת השיטות היעילות ביותר לצבור הון לאורך שנים. בין הקרנות אשר נמצאות תחת ניהולה של סיגמא בית השקעות, ניתן למנות קרנות אג'ח מדינה, קרנות אג'ח קונצרני, קרנות מניות ועוד.

מעבר לכך, הרי שהחברה נחשבת לאחת היחידות בארץ המתעסקות גם במניות ובאגרות חוב הנמצאות מעבר לים.

תכנון פיננסי לטווח הארוך

שירות נוסף אשר מוענק על ידי אנשי סיגמא בית השקעות הוא התכנון הפיננסי. על פיו, מנתחים אנשי החברה את מצבו הכספי של הלקוח, תוך הסתכלות על העתיד (בעיקר מבחינת הפנסיה).

הייעוץ והתכנון ניתנים במגוון נושאים, לרבות ניהול השקעות, בניית מצב ביטוחי מיטבי, צמצום דמי הניהול, הצבת יעדים וכן הלאה.

כל אלה כוללים בתוכם את העזרים והשירותים החיוניים לכל אדם המעוניין לייעל את מצבו הפיננסי: ביטוחי בריאות, ביטוחי חיים, קופות גמל, קרנות השתלמות, ביטוחי מנהלים ועוד.

איפה נמצא הכסף?

אחת השאלות העולות תמיד בהקשר של בתי השקעות הוא המקום בו אלה שמים את כספם של הלקוחות. מהבחינה הזו, לקוחות סיגמא בית השקעות יכולים להיות רגועים: אנשי החברה פותחים חשבון ניירות ערך בסניף הבנק של הכוח, כאשר החשבון הוא גם על שמו.

מכיוון שהלקוח חותם על ייפוי כוח, הפעולות היחידות המבוצעות על ידי אנשי סיגמא הן קניה ומכירה- בהתאם לשיקול דעתם ולידע המקצועי שלהם.

כמובן שגם משיכות מהחשבון או העברות כספים אליו נעשית אך ורק על ידי מחזיק החשבון. יש לציין כי השירותים ניתנים בכל הבנקים הפועלים כיום בישראל.

שיתוף הלקוח בנעשה בחשבונו

השירותים הפיננסיים של סיגמא בית השקעות ניתנים תוך התחשבות בצרכיו, כאשר המטרה היא ליידע אותו בכל שינוי החל בעולם הפיננסי – הן לטובה והן לרעה.

בהקשר הזה, ניתן לציין את שירות העדכון השבועי עליו מנויים אנשי החברה, וכן שיחות טלפון ופגישות הנערכות באופן תדיר או כאשר חל שינוי מהותי בעולם זה.

אתר "קופת חיסכון – פורטל השקעות, קרנות, פנסיה" הוקם במטרה להעניק לגולשים מידע מקיף ואיכותי בכל הנוגע לחיסכון והשקעות. 

תוכן עניינים