תכניות חיסכון של הבנק הבינלאומי

הבנק הבינלאומי הוא הבנק החמישי בגודלו בישראל, הבנק, בשליטת איש העסקים צדיק בינו, מתמחה בפעילות השקעות בשוק ההון, ניהול השקעות ומתן פתרונות חסכונות ופקדונות ללקוחותיו. תכניות חיסכון של הבנק הבינלאומי כוללות מסלולים צמודים למדד, חסכונות בהפקדות חודשיות, חסכונות מיוחדים וחסכונות שמספקים הכנסה חודשית שוטפת בסיום תקופתם.

תכניות חיסכון של הבנק הבינלאומי – צמודים למדד

הבנק הבינלאומי מציע ללקוחותיו תכניות חיסכון לתקופות הפקדה רבות עם תחנות יציאה לאורך התקופה.

  • חסכונות לשנתיים ומעלה, החסכונות צמודים למדד המחירים לצרכן כאשר יש תחנות יציאה שמשתנות על פי שנות החיסכון סה"כ שסוכם עליהן מראש.
  • חיסכון למתמיד: לתקופה של עד 5 שנים עם תחנות יציאה לאחר 3 ו-4 שנים, תכנית להפקדה חד פעמית כאשר המינימום להפקדה הוא 1,000 ש"ח, בסיום תקופת החיסכון מקבלים את הסכום בתוספת ריבית והצמדה. תכנית אטרקטיבית מבחינת הריבית שלה ללקוחות שמתמידים בה עד סופה.

הבנק הבינלאומי מאפשר הפקדה אינטרנטית של עד 250,000 ש"ח לחיסכון לשנתיים ומעלה, כאשר למפקידים בצורה מקוונת יש הטבות באחוזי הריבית.

תכניות חיסכון של הבנק הבינלאומי – חיסכון ברירה שקלי / מדד

חיסכון הברירה של הבנק הבינלאומי הוא לתקופה של 4 שנים וסכום ההפקדה המינימלי הוא 25,000 ש"ח, ההפקדה לתכנית היא בצורה חד פעמית. תנאי תכנית החיסכון קובעים כי בסיום התקופה המפקיד מקבל את הגבוה מבין האפשרויות הבאות:

  • סכום החיסכון בתוספת הצמדה למדד המחירים לצרכן.
  • סכום החיסכון בתוספת ריבית שקלית קבועה שנקבעה מראש.

תכנית חיסכון זו מציעה אפשרות של מסלול שקלי בריבית קבועה שמשמשת כהגנה מפני שינויי מדד לרעת החוסכים. אין צורך להתלבט בין מסלול שקלי לצמוד מדד.

תכניות חיסכון של הבנק הבינלאומי בהפקדה חודשית

תכניות חיסכון של הבנק הבינלאומי בשיטת הפקדות חודשיות זמינות לנוחיות לקוחות הבנק ולתקופות של שנתיים עד 15 שנים לחיסכון יעיל ונוח מבחינת ההוצאות.

  • מסלול אקספרס: תכנית חיסכון לשנתיים, בריבית שקלית קבועה.
  • מסלול מהיר: חיסכון לשלוש שנים, מסלול שקלי בריבית קבועה ושכולל הצמדה למדד.
  • מסלול ברירה: לחמש שנות חיסכון, בסיום תקופת החיסכון מקבלים את הגבוה מבין שתי אפשרויות – מסלול שקלי בריבית משתנה על בסיס הפריים או מסלול צמוד למדד. יש תחנות יציאה מהתכנית בסיום שנתיים של חיסכון.
  • מסלול גמיש: תכנית ל-10 שנים, תחנות היציאה מתחילות לאחר שנתיים וחצי והן בכל חצי שנה. המסלול הוא צמוד למדד בריבית קבועה ומדורגת, ריבית עולה ככל שמתמידים בתכנית – משתנה בכל שנתיים וחצי.
  • מסלול ארוך: תכנית חיסכון ל-15 שנים, תחנות יציאה לאחר 5 שנים ובכל שנה לאחר מכן. ניתן לבחור בחיסכון שקלי בריבית משתנה על בסיס ריבית הפריים או צמוד למדד בריבית קבועה ומדורגת. במסלול זה אחוזי הריבית בשני המסלולים משתנה לטובה בכל שנתיים וחצי (במסלול שקלי משתנה המרווח מריבית הפריים).

תכניות חיסכון של הבנק הבינלאומי – חסכונות הכנסה חודשית

הבנק הבינלאומי מציע חסכונות מיוחדים שבסיום תקופתם מאפשרים לקבל הכנסה חודשית קבועה על חשבון קרן החיסכון ו/או הריבית.

  • תכניות חיסכון של הבנק הבינלאומי להכנסה חודשית לתקופות של שנתיים עד 10 שנים. התכניות יכולים להיות צמודים למדד או בריבית שקלית קבועה.

מעבר לתכניות חיסכון של הבנק הבינלאומי ישנם מגוון מסלולי פקדונות שהבנק מציע בכל אפיק ושיטה מקובלים, מוצרים מובנים שמהווים מכשיר השקעה מיוחדים שמשלבים גישות ועוד מגוון רחב של שירותי בנקאות סטנדרטיים, משכנתאות, הלוואות, מט"ח ושירותי ניהול השקעות איכותיים.

אתר "קופת חיסכון – פורטל השקעות, קרנות, פנסיה" הוקם במטרה להעניק לגולשים מידע מקיף ואיכותי בכל הנוגע לחיסכון והשקעות. 

תוכן עניינים