פיקדונות בבנק אגוד

בנק אגוד מציע ללקוחותיו מגוון רחב מאוד של פקדונות בנקאיים, ישנם פקדונות של בנק אגוד ללא הצמדה למדד, עם הצמדה, מטבע חוץ, בתשלומים, פקדונות מובנים ללא ריבית אך עם אפשרות לתשואה, פקדונות אינטרנט ומבצעי פקדונות מיוחדים.

פקדונות של בנק אגוד – לא צמודים למדד

בנק אגוד מציע פקדונות שקליים, לא צמודים למדד המחירים לצרכן, בריבית קבועה או משתנה (על בסיס הפריים). מדובר על אפיק השקעה ברמת סיכון נמוכה ולתקופה מוגדרת. פקדונות של בנק אגוד בריבית קבועה מספקים ריבית מובטחת וידועה ואילו פקדונות של בנק אגוד בריבית משתנה צמודים לריבית הפריים והרווח מהם נקבע על פי שינויי הריבית של בנק ישראל.

  • פקדונות של בנק אגוד בריבית קבועה: פקדונות אלו זמינים לתקופות חיסכון שמתחילות בנזילות יומית ומגיעות עד 10 שנים, כאשר בחלק קטן של הפקדונות הריבית היא מדורגת ועולה ככל שמתמידים בתכנית. במקרה זה כל הפקדונות הם להפקדות חד פעמיות בסכומי מינימום של 1,000-10,000 ש"ח.
  • פקדונות של בנק אגוד בריבית משתנה: החל בפק"מ לשבוע עד חודש ועד פקדון ל-18 חודשים – אלו פקדונות של בנק אגוד לתקופות קצרות יותר וגם במקרים אלו סכומי המינימום להפקדה חד פעמית הם 1,000-10,000 ש"ח. הריבית כאמור משתנה וצמודה לריבית הפריים בכל אחד מהמסלולים כאשר המרווח שמוסיפים או מפחיתים מהפריים משתנה ממסלול למסלול.
  • פקדונות הכנסה חודשית: פקדונות שמעניקים הכנסה חודשית קבועה בסיום התקופה ועל פי הסכום שהופקד בתוספת הריבית. מסלולים לשנה או שנתיים בריבית קבועה ועם מינימום הפקדה חד פעמית של 10,000 ש"ח.
  • פקדונות בתשלומים לא צמודים: החל בפק"מ פריים לשלוש שנים ועד פקדון פריים ל-15 שנים, מינימום הפקדה בכל המסלולים הוא 100 ש"ח ויש מסלולי ריבית משתנה על בסיס הפריים או מסלולי ריבית קבועה.

פקדונות של בנק אגוד צמודים למדד

פקדונות אלו שומרים על ערכו הריאלי של הכסף באמצעות הצמדה למדד, יש מסלולי הפקדה חד פעמיים ומסלולי תשלומים חודשיים. הפקדונות זמינים בריבית קבועה, קבועה מדורגת או משתנה על פי עוגן ריבית – שהוא ממוצע התשואות לפדיון ברוטו של אג"ח ממשלתיות צמודות מדד.

תקופות הפקדונות צמודי המדד נעות מתחילות בשנתיים ומגיעות עד 12 שנים. קיימים מגוון מסלולים שונים צמודים למדד שמשתנים במרכיביהם כך שניתן בקלות למצוא פקדון מתאים לצרכים.

פקדונות של בנק אגוד – מטבע חוץ

בנק אגוד מציע כמה פקדונות צמודי מט"ח או נקובי מט"ח, לכמה תקופות הפקדה וכמה מטבעות שונים. פקדונות של בנק אגוד במט"ח מאפשרים הגנה על ערך המטבע הרלבנטי.

  • פקדונות שקליים צמודי מט"ח: לתקופה של חודש עד שנה או שבוע עד שנה, אפשרי במטבעות דולר/אירו/ליש"ט או דולר/אירו, בהתאמה למסלולים. הריבית על פקדונות צמודי מט"ח היא קבועה ומינימום ההפקדה החד פעמית הוא 1,000 ש"ח. המסלולים נבדלים זה מזה גם בחישוב על פי שער יציג או על פי שער צהריים גבוה/נמוך (הפקדה/פדיון) בתוספת 6 פרומיל.
  • פקדונות נקובי מט"ח: לשבוע ומעלה או שנה ומעלה, בריבית קבועה והצמדה לשער יציג, זמין במטבעות דולר ארה"ב, ניו-זילנדי, קנדי, אוסטרלי, ליש"ט, יין ואירו.

פקדונות מובנים של בנק אגוד

קיימת אפשרות של פקדונות של בנק אגוד שהם מובנים, אין מרכיב של ריבית אך המפקיד יכול ליהנות מתשואה גבוהה יותר בעקבות השקעות על פי תקנון הפיקדון. הקרן מובטחת אך לא התשואה, הפיקדון מושקע בהצמדה למטבעות, סחורות, מדדי מניות ועוד מכשירי השקעה.

פקדונות של בנק אגוד מסוג זה מהווים פיתרון אמצע בין בשקעה סולידית לספקולטיבית והם מציעים יתרונות רבים.

אתר "קופת חיסכון – פורטל השקעות, קרנות, פנסיה" הוקם במטרה להעניק לגולשים מידע מקיף ואיכותי בכל הנוגע לחיסכון והשקעות. 

תוכן עניינים