מה זה חיסכון מפתח של דיסקונט?

תכנית חיסכון מפתח דיסקונט היא פתרון חיסכון ייחודי שהשיק בנק דיסקונט לפני שנים ספורות. התכנית מאפשרת לחסוך במגוון צורות, בסכומים קטנים יחסית, בצורת הנחות בבתי עסק וגם במסגרת עסקאות רכישה שונות וכך להגיע לסכומים נאים לאחר כמה שנים.

מהות חיסכון מפתח דיסקונט הוא שימוש בכרטיס אשראי ייעודי של בנק דיסקונט (דרך חברת האשראי כ.א.ל השייכת לדיסקונט) וביצוע עסקאות באמצעותו.

בנוסף לאפשרויות החיסכון של מפתח דיסקונט, התכנית מאפשרת כאמור גם קבלת הטבות והנחות מעסקים וחברות מסחריות גדולות במשק.

כמו כן, חשוב לציין כי בעלי כרטיסי אשראי קיימים של בנק דיסקונט לא חייבים להחליף את סוג הכרטיס שלהם או לקבל כרטיס נוסף, ניתן לשייך את כל כרטיסי הבנק לתכנית.

תכנית החיסכון של מפתח דיסקונט

המהות העיקרית שעל בסיסה פותח המודל של מפתח דיסקונט היא תכנית החיסכון. הבנק השיק לראשונה בישראל מודל חיסכון המבוסס על פעילות בכרטיס האשראי של הלקוח, כאשר מדובר על חיסכון שהוא למעשה כמעט ואינו מורגש בשוטף – הלקוח חוסך סכומים קטנים בהקשר לפעילות בכרטיס האשראי וכך צובר סכומים "מפתיעים" בתכנית החיסכון.

אפשרויות החיסכון במסגרת חיסכון מפתח דיסקונט הן:

  • עיגול עסקאות: הלקוח בוחר מראש את שיעור העיגול, כאשר בכל עסקת כרטיס אשראי שהוא מבצע הסכום המחויב בפועל מעוגל כלפי מעלה ל5 השקלים הקרובים או ל-10 השקלים הקרובים – ההפרש בין עלות העסקה לעיגול מועבר לטובת החיסכון. כך עסקה של 52 ש"ח יכולה לכלול חיוב של 55 ש"ח והעברה לחיסכון של 3 ש"ח למשל.
  • צבירת שיעור ההנחה לטובת החיסכון: תכנית מפתח דיסקונט מציעה כאמור מגוון רחב של הנחות, כחלק חדשני בתכנית החיסכון הלקוח יכול לבחור לצבור את שיעורי ההנחות הללו ישירות לחיסכון. כך אם למשל על עסקה מסוימת מוצעת הנחה של 10%, אז הלקוח ישלם את המחיר המלא של המוצר, כאשר 10% (ההנחה) תועבר בפועל לחיסכון.
  •  הפקדה קבועה מינימאלית: לקוח יכול לבחור סכום מינימאלי אשר הוא רוצה שיועבר לחיסכון מפתח דיסקונט בכל חודש – כך אם הסכומים מעיגולי העסקאות וצבירת ההנחות אינם מגיעים לרף המינימום שנקבע, בנק דיסקונט מעביר מחשבון העובר ושב של הלקוח לטובת החיסכון את ההפרש הנדרש.

בצורה זו אפשר לחסוך סכומים קטנים יחסית מכל עסקה ולצבור כספים שנמצאים "בצד", זוהי צורה מקורית וחדשנית לעודד חיסכון – כאשר לאחר כמה שנים אפשר פתאום "לקבל" סכום מרשים שיכול לשמש לכל מטרה.

זהו חיסכון שנעשה ברוב המקרים בלי שהלקוח בכלל חושב עליו, הוא תמיד נמצא שם ומעביר סכומים נמוכים לקופת החיסכון בבנק.

הנחות והטבות נוספות של מפתח דיסקונט

תכנית מפתח דיסקונט רק הולכת ומתרחבת מבחינת ההטבות שהיא מציעה בבתי עסק וחברות בישראל, מבחינת הבנק התכנית מהווה הצלחה – הן שיווקית והן מבחינת היקפי החיסכון שלקוחות הבנק מבצעים בכל חודש.

מפתח דיסקונט מעניק הטבות והנחות קבועות במגוון אדיר של תחומי קניות ובילוי – קולנוע, בתי קפה, מסעדות, מוצרי אלקטרוניקה, תיירות, משקפיים, רכישת מזון, לימודים, ריהוט וכן הלאה. התכנית מאפשרת חנייה חינם בכמה חניונים מוגדרים באזור המרכז ובירושלים (משעות אחה"צ ועד הבוקר), מבצעים מיוחדים בחברות מסחריות בלעדית לחברי חיסכון מפתח דיסקונט, הנחות על תדלוקים וקניות בחנויות הנוחות במרבית תחנות הדלק של סונול.

כמו כן, חיסכון מפתח דיסקונט מאפשר למצוא הטבות והנחות על פי אזור המגורים או אזור בו מבקרים וכך לנצל באופן אופטימאלי את יתרונות התכנית.

הצטרפות לתכנית

לקוחות בנק דיסקונט פשוט צריכים לגשת לסניף ולהצטרף לתכנית חיסכון מפתח דיסקונט באמצעות הטפסים המתאימים.

לקוחות הבנקים האחרים נדרשים כמובן לפתוח חשבון עו"ש בדיסקונט על מנת ליהנות מהתכנית.

אתר "קופת חיסכון – פורטל השקעות, קרנות, פנסיה" הוקם במטרה להעניק לגולשים מידע מקיף ואיכותי בכל הנוגע לחיסכון והשקעות. 

תוכן עניינים