מור בית השקעות – עושים את הדבר הנכון

מור בית השקעות הוא בית השקעות ציבורי הנסחר בבורסת תל אביב החל מיולי 2017 והוקם בשנת 2006.

בית ההשקעות בניהולם של יוסי לוי ואלי לוי, מנהל נכסים בהיקף של כ-20 מיליארד שקלים (נכון לדצמבר 2017) בשלושה תחומים עיקריים: ניהול תיקי השקעות, קרנות נאמנות וקרנות גידור.

לבית ההשקעות לקוחות רבים ומגוונים – ממשקיעים פרטיים ועד גופים מוסדיים ותאגידים. כל אלה נהנים מהניסיון המוכח והידע הרב של מנהל ההשקעות ועובדי בית ההשקעות, וכן מהאסטרטגיה המגובשת והאיתנה שנבנתה במטרה לשרת את האינטרסים של המשקיעים בצורה מיטבית.

מור בית השקעות נהנה בעשור האחרון מצמיחה עקבית ואורגנית, כאשר לא נרכשה אף פעילות פיננסית אחרת, והגידול בנכסים נשען על אמון הלקוחות במגוון המוצרים.

יוסי לוי,  מנכ"ל ומייסד בית ההשקעות, בעל 30 שנות ניסיון בניהול השקעות וניהול תיקים בהיקף של מיליארדי שקלים. במשך כעשור ניהל את קופת הגמל הסקטוריאלית של עובדי התעשייה האווירית. בתקופה זו, נבחר לוי על ידי מגזין The Marker למנהל הקופות המצליח ביותר לשנת 2004.

אלי לוי, בעל ניסיון של יותר מעשור בניהול השקעות ומחקר בשוק ההון הישראלי. דירקטור, שותף ונמנה על מייסדי בית ההשקעות. ללוי תואר ראשון בכלכלה וניהול מהאוניברסיטה הפתוחה ותואר שני בתוכנית Kellogg-Recanati של אוניברסיטת תל אביב ואוניברסיטת Northwestern בשיקגו, והוא בעל רישיון ניהול תיקים מרשות ניירות ערך. בשנת 2014, נבחר לוי לאחד מ-40 הצעירים המבטיחים של עולם העסקים הישראלי על ידי העיתון גלובס.

ניהול תיקי השקעות

מור בית השקעות מספק מזה כעשור, שירותי ניהול השקעות ללקוחות פרטיים וגופים מוסדיים, תוך התבססות על ניסיון והיכרות עם שוק ההון, יכולות ניתוח ומחקר מתקדמות ושקיפות מלאה בכל הנוגע לניהול תיק ההשקעות.

לרשות לקוחות מור ניהול תיקי השקעות מוצמד מנהל השקעות אישי אשר מקפיד על קשר אישי ושוטף עם הלקוחות וכן על ביצוע שינויים בתיק ההשקעות בהתאם להתפתחויות בשוק ובכפוף למדיניות ההשקעות שנקבעה.

מור בית השקעות מאמינים כי המפתח לבניית תיק השקעות מוצלח הוא בירור צרכים מעמיק בשלב פתיחת התיק. במועד זה ניתן דגש על פגישת איפיון צרכים מקיפה המתבצעת עם מנהל ההשקעות, במטרה לבנות תיק מנוהל אשר לאורך זמן ישיא ערך ללקוחות.

במסגרת אסטרטגיית ההשקעות משלבים מנהלי ההשקעות במור בית השקעות את מסקנות מחלקת המחקר עם הדרישות והצרכים הספציפיים של כל לקוח, תוך חשיפה מאוזנת לשוק ההון ובחירה קפדנית של יעדי ההשקעה.

קרנות נאמנות

בניהול קרנות נאמנות, מור שואפים להתמקד באפשרויות השקעה ספציפיות, מגוונות וייחודיות. לכן, הם מקפידים שכל אחת מהקרנות תנוהל באופן המקצועי והאחראי ביותר, בדגש על השקעה לטווח הארוך תוך התבססות על מחקר מעמיק ומעקב לאורך זמן.

מנהלי ההשקעות במור קרנות נאמנות מתמחים באנליזה על חברות. מחלקת המחקר וההשקעות לומדים היטב על כל סקטור וחברה, ומשקיעים בהם רק כאשר כל המידע הנדרש עומד לרשותם. כל אלו תורמים לצמיחה האורגנית והיציבה של מור קרנות נאמנות, המוכיחה עצמה לאורך שנים.

מור קרנות נאמנות פועלת בשאיפה לנהל את קרנות הנאמנות בעקביות וללא שינויי מדיניות מהותיים, כך שלקוחות החברה ייהנו מאפיק השקעה יציב לאורך זמן.

קרנות הנאמנות של מור פטורות ממס בלבד, כך שהמשקיע מחויב בתשלום מס רק בעת מכירת הקרן. בכך למעשה, נהנה המשקיע לאורך זמן מיתרון בדחיית המס למועד המימוש.

קרנות גידור

מור השקעות אלטרנטיביות קרן גידור, הנה שותפות ישראלית מוגבלת המתמחה בהשקעה בשוק ההון המקומי ובאסטרטגיית גידור שונות ותמחור הנפקות בשוק אגרות החוב הישראלי המיועדת למשקיעים מוסדיים, משקיעים כשירים ומשקיעים פרטיים, המעוניינים בהשקעה לטווח בינוני וארוך.

הקרן מנוהלת תוך שימוש בשיטות מסחר המשולבות עם השקעות מסורתיות, במטרה לגדר סיכונים ככל האפשר, ולהקטין את הקורלציה והתלות במתרחש בשוק ההון.

אתר "קופת חיסכון – פורטל השקעות, קרנות, פנסיה" הוקם במטרה להעניק לגולשים מידע מקיף ואיכותי בכל הנוגע לחיסכון והשקעות. 

תוכן עניינים