חיסכון משמעותי בהוצאות העסק עם שירותי ראיית חשבון

רואה חשבון חוסך אלפי שקלים בעסקיש לך עסק? אתה יזם שמתכנן להקים חברה? כדי שכל עסק יצליח להגיע לרווחים יפים צריך לא רק למכור מוצר איכותי או להציע שירות טוב ויעיל. לא פחות חשוב – למצוא את הדרכים היעילות להגיע לחיסכון כספי בהוצאות.

באמצעות שירותי ראיית חשבון תוכלו גם אתם לחתור לכך. למעשה, שירותי ראיית חשבון איכותיים הם לא פחות מאשר חובה עבורך וזה גם יכול לחסוך לך אלפי שקלים בחודש.

משקיעים בעסקי הליבה

בעבר, כל עסק רציני העסיק מגוון רחב של עובדים, שרק חלקם התעסק באמת בתחום העיסוק המרכזי שלתכליתו הוקמה החברה. תחום זה נקרא עסקי הליבה ולבד מאלה שעסקו בכך, הועסקו גם עובדי ניקיון, אנשי תחזוקה, מנהלי חשבונות וכיוצא באלה.

הזמנים המשתנים הובילו להכרה שמוטב לעסקים להתמקד במה שהם באמת טובים. בכל היתר, כדאי לשכור עובדים חיצוניים או נותני שירותים שמצידם – מתמחים בדיוק במה שהם נשכרו לעשות. שירותי ראיית חשבון, אם כן, מאפשרים להצטרף למגמה הזאת ששכרה בצידה.

במקום מחלקת הנהלת חשבונות

העובדה שלא חייבים להחזיק בעסק מחלקה של הנהלת חשבונות יכולה לחוסך הרבה יותר כסף מכפי שנראה במבט ראשון. שירותי ראיית חשבון יכולים לחסוך אלפים רבים של שקלים בחודש מכיוון שכבר לא צריך פקידה שתטפל גם בהנהלת החשבונות ולא צריך צי של מנהלי חשבונות וחשבי שכר.

שירותי ראיית חשבון מקיפים חוסכים את הצורך במגוון אנשי מקצוע פנימיים שלמעשה לא עוסקים בתכלית שלשמה הוקם העסק ויהיה זה עסק לממכר מזגנים, חברת פרסום, מפעל רהיטים או חברת הייטק משגשגת.

מטפלים עבורכם גם בגבייה

ולא רק היבטים טכניים של רישום ותיעוד חשבונאי נכללים בסל האפשרי של שירותי ראיית חשבון וגם לא רק הפקה וטיפול בדוחות שונים. לחברות גדולות או לעצמאים שאין להם חשק או כוח לטפל בגבייה, רואי חשבון מסייעים גם במצב זה.

השירותים כוללים טיפול בנושאי שכר והפקת תלושים, טיפול בהתחייבויות מול ספקים ורשות המיסים וטיפול בגבייה מול לקוחות חייבים.

מי שעובד עם לקוחות רבים ומעניק להם ימי אשראי מכיר את הטרחה שבגבייה. במקום לדחות את העיסוק בכך, במקום להגיע למצבים שבו מוותרים על חובות, מוחקים חובות אבודים והולכים לאיבוד בתזרים המזומנים, נעזרים בשירותי ראיית חשבון שמסייעים בטיפול שוטף, בכל ההיבטים הפיננסיים וגם בגבייה איכותית. זה חוסך זמן, זה חוסך כסף, זה חוסך משאבים וזה חוסך עגמת נפש וטרחה.

שיפור עסקי מתמיד וחיסכון במיסים

ליווי חשבונאי מאפשר לאבחן את הנקודות שבהן העסק לא פועל כראוי ואינו מניב את ההכנסות או הרווחים הצפויים. ניתוח דוחות חשבונאיים מאפשר זיהוי תקלות, ביצוע שינויים, טיפול נכון יותר באשראי.

גם מבחינת מיסים, שירות זה יכול להיות בעל משמעות רבה. לא חסרים עצמאיים ועסקים שמזניחים את הנושא ולמעשה משלמים יותר מדי מס אפילו בלי להיות מודעים לכך. רואי חשבון בכירים ובעלי ניסיון מכירים את כל סעיפי החוקים וסוגי ההוצאות שניתן להכיר בהם בכדי לשלם פחות מס.

החזרי מס בקלות כחלק מהשירות ניתן גם לקבל החזרי מס אם שולם מס ביתר וכמובן שנמנעים מצבים לא נעימים מול מס הכנסה, ביטוח לאומי או מע"מ, אשר מתייחסים ביד קשה לאלה שאינם משלמים מיסים והתחייבויות בזמן. רוצים גם אתם להתחיל לחסוך בהוצאות החודשיות? שירותי ראיית חשבון יועילו מאוד.

אתר "קופת חיסכון – פורטל השקעות, קרנות, פנסיה" הוקם במטרה להעניק לגולשים מידע מקיף ואיכותי בכל הנוגע לחיסכון והשקעות. 

תוכן עניינים