Site icon קופת חיסכון – פורטל השקעות, קרנות, פנסיה

תכניות חיסכון של הבנק הבינלאומי

הבנק הבינלאומי הוא הבנק החמישי בגודלו בישראל, הבנק, בשליטת איש העסקים צדיק בינו, מתמחה בפעילות השקעות בשוק ההון, ניהול השקעות ומתן פתרונות חסכונות ופקדונות ללקוחותיו. תכניות חיסכון של הבנק הבינלאומי כוללות מסלולים צמודים למדד, חסכונות בהפקדות חודשיות, חסכונות מיוחדים וחסכונות שמספקים הכנסה חודשית שוטפת בסיום תקופתם.

תכניות חיסכון של הבנק הבינלאומי – צמודים למדד

הבנק הבינלאומי מציע ללקוחותיו תכניות חיסכון לתקופות הפקדה רבות עם תחנות יציאה לאורך התקופה.

הבנק הבינלאומי מאפשר הפקדה אינטרנטית של עד 250,000 ש"ח לחיסכון לשנתיים ומעלה, כאשר למפקידים בצורה מקוונת יש הטבות באחוזי הריבית.

תכניות חיסכון של הבנק הבינלאומי – חיסכון ברירה שקלי / מדד

חיסכון הברירה של הבנק הבינלאומי הוא לתקופה של 4 שנים וסכום ההפקדה המינימלי הוא 25,000 ש"ח, ההפקדה לתכנית היא בצורה חד פעמית. תנאי תכנית החיסכון קובעים כי בסיום התקופה המפקיד מקבל את הגבוה מבין האפשרויות הבאות:

תכנית חיסכון זו מציעה אפשרות של מסלול שקלי בריבית קבועה שמשמשת כהגנה מפני שינויי מדד לרעת החוסכים. אין צורך להתלבט בין מסלול שקלי לצמוד מדד.

תכניות חיסכון של הבנק הבינלאומי בהפקדה חודשית

תכניות חיסכון של הבנק הבינלאומי בשיטת הפקדות חודשיות זמינות לנוחיות לקוחות הבנק ולתקופות של שנתיים עד 15 שנים לחיסכון יעיל ונוח מבחינת ההוצאות.

תכניות חיסכון של הבנק הבינלאומי – חסכונות הכנסה חודשית

הבנק הבינלאומי מציע חסכונות מיוחדים שבסיום תקופתם מאפשרים לקבל הכנסה חודשית קבועה על חשבון קרן החיסכון ו/או הריבית.

מעבר לתכניות חיסכון של הבנק הבינלאומי ישנם מגוון מסלולי פקדונות שהבנק מציע בכל אפיק ושיטה מקובלים, מוצרים מובנים שמהווים מכשיר השקעה מיוחדים שמשלבים גישות ועוד מגוון רחב של שירותי בנקאות סטנדרטיים, משכנתאות, הלוואות, מט"ח ושירותי ניהול השקעות איכותיים.

Exit mobile version