קופת חיסכון – פורטל השקעות, קרנות, פנסיה

מדריך: איך אפשר להפיק חתונה בזול

מדריך: איך אפשר להפיק חתונה בזולתכנון החתונה הוא אירוע מרגש המהווה את אחת מנקודות הציון המרכזיות בחיינו, ההכנות לחתונה דורשות מאתנו השקעת מחשבה, זמן ומשאבים רבים.

במקביל לעובדה כי מדובר באחד האירועים החשובים בחיינו מדובר גם בהוצאה משמעותית ולרבים מאתנו ההשקעה הכספית הינה עול כבד לזוג הצעיר. ובכן יש מוצא, אל תוותרו על חלומותיכם, לפניכם מדריך כיצד להפיק חתונה מושקעת ובסטייל בפחות עלויות.

אירוע של פעם בחיים

בימינו חתונה אינה עוד אירוע המציין את ברית הנישואין של הזוג הצעיר והמאוהב אלא היא הפקה של ממש וככל שיותר מרשים ומיוחד כך יותר טוב, השמרנות באירועי חתונה חלפה מהעולם וכיום הם כוללים כניסות מפוארות כמו צניחה ממטוס, מכוניות פאר, שמלות יוקרתיות ועוד הפתעות ואטרקציות כשלל הדמיון של הזוג הא בברית הנישואים על מנת להשאיר חותם כך שהחתונה שלנו תיזכר לעד.

השקעה כן התרוששות לא

טווח ההשקעה באירוע זה הוא רחב ונע בין טקס צנוע בבית כנסת ומגיע עד אירוע רחב ממדים בבית מלון יוקרתי או בטירה קלאסית. אמנם בין האפשרויות הללו יש הבדל גדול בהשקעה אולם בטווח נמצאות עוד אופציות טובות הנחשבות לשפויות מבחינת התקציב. לכל הזוגות החוששים מהתקציב והעומד לרשותם לצורך החתונה ואינם מעוניינים בלקיחת הלוואה מהבנק אנו באים להרגיע ולומר כי ניתן להפיק חתונה מרשימה גם במחיר סביר, אז איך מוזילים את החתונה מבלי להפוך אותה לזולה?

התשובה לכך היא שאפשר לארגן חתונה גדולה בתקציב קטן וזאת מבלי לוותר על החלומות שלכם אלא לייעל ולתעל את המשאבים והתקציב בצורה נכונה יותר. הנה מספר כלים וטיפים אשר יקלו על ההוצאות ולא ישאירו אתכם עם ארנק ריק יום לאחר החתונה:

Exit mobile version