Site icon קופת חיסכון – פורטל השקעות, קרנות, פנסיה

תכניות חיסכון של בנק דיסקונט

בנק דיסקונט מציע ללקוחותיו מגוון מסלולי חיסכון שונים למטרות מגוונות.

מפתח דיסקונט

מסלול מפתח דיסקונט הוא מסלול ייחודי של תכניות חיסכון של בנק דיסקונט, החיסכון מתבצע דרך רכישות בכרטיס אשראי מיוחד. ניתן לעגל מעלה רכישות וההפרש עובר לחיסכון, ליהנות מהנחות רבות כאשר הפרש ההנחה עובר לחיסכון ולקבוע סכום חיסכון חודשי קבוע.

 

תכניות חיסכון של בנק דיסקונט – צמודות מדד להפקדות חד פעמיות

אלו תכניות חיסכון של בנק דיסקונט שסכום המינימום להפקדה חד פעמית אליהן הוא 5,000 שקלים, כל המסלולים הקיימים באפיק זה הן צמודי מדד המחירים לצרכן והריבית במסלולים השונים קבועה – לעיתים היא עולה אם סכום ההפקדה גבוה וכמו כן הריבית גבוהה יותר אם נשארים לאורך זמן בתכניות הארוכות יותר.

תכניות חיסכון של בנק דיסקונט – צמוד מט"ח להפקדה חד פעמית

סכום מינימאלי להפקדה הוא 5,000 ש"ח, התכניות צמודות לשער היציג של דולר ארה"ב

חודשיים ריבית מתנה – ללא הצמדה

מיועדת להפקדה חד פעמית מינימאלית של 10,000 ש"ח, התכנית לתקופה של 16 חודשים ללא תחנות יציאה. הריבית השנתית היא בשיעור של 1.75% כאשר מקבלים מענק של חודשיים ריבית שמחושב על פי הריבית השנתית.

תכניות חיסכון של בנק דיסקונט – מקבלים הכנסה שוטפת מהריבית

בתכניות אלו, שמיועדות להפקדות חד פעמיות, צבירת הריבית היא חודשית והרווחים מהריבית מועברים בכל חודש לחשבון העו"ש, בסיום תקופת החיסכון הלקוח מקבל את הקרן בתוספת הפרשי ההצמדה. סכום המינימום להפקדה בתכניות שמעניקות הכנסה שוטפת הוא 50,000 ש"ח.

תכנית עם הכנסה שוטפת מהקרן + הריבית

סגורה ל-6 שנים,  צמודה למדד, ריבית חודשית של 0.029% ושנתית אפקטיבית 0.35%, אין תחנות יציאה ובכל חודש מקבלים הכנסה מהריבית החודשית וחלק מהקרן.

תכניות חיסכון של בנק דיסקונט – הפקדות חודשיות

Exit mobile version