Site icon קופת חיסכון – פורטל השקעות, קרנות, פנסיה

חסכונות בבנק לאומי

תכניות חיסכון של בנק לאומי הן מגוונות מאוד מבחינת התקופות שלהן והתנאים של כל תכנית, בנוסף קיימות אפשרויות רבות להפקדה ופתיחת תכניות – בסניף, הטלפון, באינטרנט ובעמדות לאומי דיגיטל. חיסכון מעולם לא היה קל כל כך!

תכניות חיסכון של בנק לאומי – צמודות למדד המחירים לצרכן

תכניות החיסכון שצמודות למדד המחירים לצרכן מיועדות להפקדות חד פעמיות, שיעורי הריבית שמקבלים על כספי החיסכון משתנים בהתאם לסכום ולתקופת התכנית והם נעים החל מ-0.05% ועד 2.12% – הריבית היא קבועה ושנתית.

תכניות חיסכון של בנק לאומי – צמודות למטבע חוץ

לאומי מציע ללקוחותיו תכנית חיסכון שצמודה לשער הדולר האמריקני לתקופות של שנה ושנתיים ובריבית קבועה. הריבית נקבעת בהתאם לסכום ההפקדה ותקופת סגירת הכסף – בטווחים של 0.05% במסלול מינימאלי של שנה ועד 0.75% במסלול מקסימאלי של שנתיים. הקרן במסגרת תכניות חיסכון צמודות מט"ח אינה מובטחת ואין נקודות יציאה לאורך התקופה.

תכניות חיסכון של בנק לאומי – שקליות ללא הצמדה

גם אלו תכניות חיסכון של בנק לאומי שמיועדות להפקדות חד פעמיות אחוזי הריבית שמקבלים על כספי התכניות נקבעים גם במקרה זה על פי סכום ההפקדה ותקופת התכנית אלא אם כן צוין אחרת.

תכניות חיסכון משולבות

אלו תכניות חיסכון של בנק לאומי שמציעות מסלול השקעה בכמה נכסי בסיס לאורך תקופת הפקדון ובמסגרת של אותו פקדון. התכנית העיקרית היא ל-3 שנים והשנתיים הראשונות הן בריבית קבועה ובשנה השלישית התכנית עוברת למסלול צמוד למדד עם ריבית קבועה – סכום ההפקדה מובטח.

תכניות חיסכון של בנק לאומי – הפקדות חודשיות

תכניות אלו הן עבור הפקדות בתשלומים ואין בהן נקודות יציאה אלא אם צוין אחרת.

Exit mobile version